oldstyle kullanıcısının son içeriği

  1. oldstyle

    🎮 GTA 6’nın Yeni Çıkış Tarihi Belli Oldu

    Yeniden erteleme çıkabilir diyorlar. Çok merak ediyorum. Gerçekten yeni ölçüt olabilir. Sistemimi gözden geçirip Metin2’yi tekrar yüklüycem 😀
  2. oldstyle

    NaftaS2 Sunucusu Yayıncı & Discord Ekibi Başvuruları Başladı!

    Discord ekibinde bulunmak isterim. Oyunun sadece keyfi kısmındayım içerik deneyimi ve destek amaçlı daima hazırım. Zamanı geldiğinde görüşmek üzere.
  3. oldstyle

    TR'ye Nereden Başlanmalı ?

    merhaba, etkinlik sunucuları zamanlarını takip edebilir ona göre başlangıç takvimi yapabilirsiniz. Ya da en son açılan sunucuları tercih edebilirsiniz. Kendinize bir yer arayışı içindeyseniz daha oturmuş sunucularda ticaret yapabilir ya da iddianız varsa en yeniden hızlı bir giriş...
  4. oldstyle

    Metin2 TR Efsaneler Serisi (2008-2013)

    Güzel bir seri, seri takipteyiz. :)
  5. oldstyle

    Metin2008 14 Mart Cuma Günü 21.00'da Açılıyor !

    Selamlar, en kısa zamanda başlıyorum
  6. oldstyle

    Metin2 TR'de Edit Skandalı !

    Bu çok eski bir konu ayrıca bu oranda bir nesne oraya çıkacak eşitsizliğin daniskası olurdu.
  7. oldstyle

    TR ~ Güncelleme 25.0 – Gizemli Yankı

    Oyun yine belli bir seviye ve sonrası için güzel içerikler sunmuş. Metin2 bitti diyenler için yeni güncellemeler umut dolduruyor.
  8. oldstyle

    7 Mart Cuma Açılacak Sunucular

    Kafkas sunucusundayım, bir süre kendi sunucumuz aktif olana kadar oyalanalım.
  9. oldstyle

    BK Okurken Çıkan Hata Yazıları

    Faydalı bir alıntı olmuş. Yeni birşey öğrendim :)
  10. oldstyle

    21 Şubat Açılacak Serverler

    Paylaşım için teşekkürler.
  11. oldstyle

    Metin 1 ?

    Evet böyle bir görsel ben de gördüm. Ama metin2’nin en gelişmemiş versiyonlarını görmüştüm. Metin1 olarak resmi bir kayda ben de ulaşamadım. Bilen varsa yeşillendirsin.
  12. oldstyle

    Metin2 Şeytan Katakombu Rehberi

    Harita gerçekten mezarlık gibiydi. Ayna katının karmaşası ve o soğuk renkleri... En sevmediğim haritadır.
  13. oldstyle

    NaftaS2 Forum Rütbe Sistemi Hakkında

    Katılıyorum, Arkadaşça ve Soylu rank yeterli gibi rengi falan benim gibi düşünen çok fazlaymış. :)
  14. oldstyle

    TR Başlamak

    Merhaba, Birkaç ay önce yeniden resmi sunucuyu bıraktım. Ben de eski oyuncuyum ve iş yerinde tanıştığım arkadaş grubu tesadüf oynadığı için muhabbet arasında davet aldım. Fakat ne yalan söyleyeyim sarmadı. Bunu arkadaşlarım da farkında. Neredeyse hiç emek harcamadan 1-2 haftalık bir süreçte...
  15. oldstyle

    Mmomt2 1-120 orta emek farm server

    Hayırlı olsun.